salam . masyeh2 singgah http://zarabubuntat.blogspot.com . blog saya ni memacam kerenah ada . kesah cerita saya tiada kena mengena dengan manusia masih hidup atopon sudah meninggal dunia . saya ? saya sayang Abangg saya sangatsangat :')

Monday, May 2, 2011

berlesbian dengan kakak sendiri semalam . SYOK GILA !



time ni kan tengah tunggu jejaka jejaka ke tandas , sesambil tu bole snap snap muka beburuk :P

                                                                            before

                                                                             after
     best ouh makan kfc *macam batak je . kenyang ouh . lama tak gi sana . saya and Ara Malek makan kat KL Sentral time makan ni . makan sampai kenyang *termuntah :D
time ni saya belum pape ag , dia da start dulu . dia ni hantu kentang putar . saya dapat makan sikit je . padahal sebelum beli tu , dia yang tanya saya nak ke kentang putar tu ==' *baik kau tayah tanya laa kak !
lepas kitorang dah makan semua , kitorang sambung balik perjalan ke monorail ambik turun ke IMBI .
time samapi sana , memacam prasaan ade . marah + sedih + seronok + menjerit + menyirap + bunuh diri .
paling sakit hati dengan member akak saya . suka buli saya ! maicibai :(

mana kakak ? mana adek ? ahh , time ni dah separuh penat sebab melayan memacam kerenah member kakak . sesambil tunggu member dia gi tandas , kitorang main snap snap gambar . walaupun letak satu pics je , tapi banyak sebenarnya . *pics ni paling lawa .
ni laa semua memember Ara Malek !
semua sibuk nak bergambar . saya je jadi tukang snap *menyirap sedikit :)
ini semua berlaku di depan tandas time square .
bowling time square <3
ahh semua penipu . kata nak main bowling , bila dah sampai tempat bowling , semua buad dono je . *maicibai .
member Ara Malek ni tak sporting , member saya lagi best . main masuk longkang pon tak kesah ape dahh . janji seronok !
tapape semua tanak main . tak best lansung time ni =='
saya dan Ara Malek mula menyirap dengan pelbagai kerenah yang membosankan . tapi semua buad muka senyum je . haih . time ni semua nak balik dah , tapi saya dengan Ara Malek nak bersopping lagi . berlesbian lagi syok doe . takde serabot macam sebelum tu . banyak kitorang sopping dua . beli baju tiga helai , sandle dua pasang . selendang dua pasang . pandai Ara Malek pilih . pasuh beli celak dua pasang . sikat satu *sikat kat rumah hilang tah sape curi . tetibe perot lapar singgah Chicken Rice Shop :P

kitorang order nasi ayam , desert rase mcm popia dekat pasar malam , milo ais and teh limau ais gitu . sedap jugak laa , Ara Malek yang makan banyak *tengok perut dia laa kan .

penyakit kakak saya , apabila dia kekenyangan sangat , dia akan bermuka seperti dua rajah atas ini , terima kasih :)
lepas kitorang makan makan makan , tengok barang jap . mak dah call suruh balik . sampai rumah kul 11 malam *jangan lakukan di rumah anda . balik tu lepak warung dekat dengan rumah , lepak lepak lepak  , balik tidoo terus tak mandi . YEAHH !

No comments:

Post a Comment