salam . masyeh2 singgah http://zarabubuntat.blogspot.com . blog saya ni memacam kerenah ada . kesah cerita saya tiada kena mengena dengan manusia masih hidup atopon sudah meninggal dunia . saya ? saya sayang Abangg saya sangatsangat :')

Sunday, May 22, 2011

mohd farhan , sour !

awak :)
ehehe , saya nak cerita pasal budak suka cari pasal dengan saya . budak bajet ni saya sayang tahu . walaupun dia ni simple , dye suka buat saya gelak bila saya tade mood . suka ceriakan saya . dye mengade ngade , suka potong feeling ! suka buat lawak , hee . budak bajet ni berlagak pandai sejarah . KONONNYA . haha , baru tanya satu soalan , dah loading . bila saya ta reply text message dye je , membebel je keje dye . tapi perangai dye tak buat saya rimas  . saya suka perangai dye . suka call saya , manje suaranye *kononnya . budak bajet ni suka perasan , saya pun pelik dengan dye ni .
dye punya basikal fixie , dye letak side mirror *penipu punya budak .
untuk pakcik ni , belajar rajin rajin , kau jangan nak menggatal je . selalu ingat parent tahu , jangan sosial sangat , dan dan , jangan tinggalkan aku tahu . jangan jadi laki lain .

 aku sayang kau :)

No comments:

Post a Comment