salam . masyeh2 singgah http://zarabubuntat.blogspot.com . blog saya ni memacam kerenah ada . kesah cerita saya tiada kena mengena dengan manusia masih hidup atopon sudah meninggal dunia . saya ? saya sayang Abangg saya sangatsangat :')

Monday, January 10, 2011

tak jadi g mandi kaki genting , tapi menang motor :D


rumah ku , banduan ku :)


brumm brumm brumm ~~~
ngengg ngengg ngengg ~~~
haha . adododoi , time ni siall gile doe .
ingat bercuti dapatlah mandi air terjun yang di idam kan sangat .
tapi itu semua adalah rekaan semata mata , sebab otw nak g mandi , keta excident ! cilakak . nasib bukan keta WML710 .
daa aa time uh dalam keta tak brenti goyang bontot tak sabarsabar nak mandi .
tetengok jadi mende len . adesss . nasib aku masih hidop . ggrrrr . kalau tidak , jawablah aku kat kubur .
time g balai , aku masukmasuk ada harta karun berkilauan . menarik sekali motor itu .
lawa , baru pun baru . putihh je ~
aku angkut jap g merempitt . gile syokk ! HAHA .
pasuh dah rondaronda satu balai tu tanpa enjin , aku letak lah balik motor itu ke tempat asalnya tanpa aku membawanya kemana mana . HAHA .


No comments:

Post a Comment