salam . masyeh2 singgah http://zarabubuntat.blogspot.com . blog saya ni memacam kerenah ada . kesah cerita saya tiada kena mengena dengan manusia masih hidup atopon sudah meninggal dunia . saya ? saya sayang Abangg saya sangatsangat :')

Monday, January 10, 2011

ali ezzati musavi :)


abang ku <3

da aa sombong , ego je dari dulu . huh .
perangai macam budak kecik dalam diamdiam .
kaki bahan , kaki ngutok .
paprik anjeng punya abang !
ggrrr ~ ily kacak <3


kuat makan . panas baran . tak fikir sebelum bertindak . huh .
suka takotkan orang . buad muka memanjang . diminati oleh kengkawan ku .
bile naik angin , men blasah je orang . nasib aku tak penah ag . selamat setakat ni :)


sampai sekarang aku tidak menyangka dulu sewaktu abang aku dalam persekolahan , dia begitu skemanya . 
dan suka bodohkan cikgu , kata kakak .
harap muka gengster .


No comments:

Post a Comment