salam . masyeh2 singgah http://zarabubuntat.blogspot.com . blog saya ni memacam kerenah ada . kesah cerita saya tiada kena mengena dengan manusia masih hidup atopon sudah meninggal dunia . saya ? saya sayang Abangg saya sangatsangat :')

Sunday, January 9, 2011

teman hidup :D

- DIARY -


teddy bear saya :)
. saya sayang sangat kat dia ni .

teddy bear inilah aku selalu teringat kan pakcik (ajie) :) setiap malam aku bobokk dengan teddy kesayangan aku ni . sayangg gila aku kat teddy ni . sangat berharga :) tak tipu . 
imbas kembali . ajie slalu berkata kata : ' heyy budak , tak pelok ke teddy kesayangan ? ' 
time tu sangat happy gilahh , walaupun hanya sesaat :)
dan sekarang , aku namakan teddy sayang aku ni , AJIE :)


MY BESTIEE :)


AHMAD SHAFIEQ FIRDAUS BIN AZMIL :)

aku sayang kau kawan . kau lahh terbaik bagi aku . kau suka teman aku bila aku tengah sedih , marah ke , tengah boring ke . yang disebabkan aku sayang kau ? kau ni caring gak pasal aku . suka buad aku happy time aku moody . kekadang kau ni agak nangoi sedikit . haha . kau kelakar . tapi nape kau suka cakap aku ni kelakar ? haha :D 
ayat selalu kau bagi kat aku kankankan : yalaaa ~~~
kau sorang je bole buad , orang len try buad sume ta jadi . capik , aku rindu kau . dah lame tak jumpa kau kempeng :)


DUDA AKU :)

ENIF IMRAN SHARIQ :)

aku mintak maaf sangatsangat dekat kau . aku tak boleh jage kau . aku terpaksa lepaskan kau sebab aku maseh sayangg kan ex boyfiee aku lagi . aku takde feel sikit pun dekat kau . aku lebih selesa kita berkawan . hope kau faham . humm . 

DIARY TERHEBAD :)

ayiesyazana <3 !

zana . aku sayang kau . jangan tinggalkan aku . kau ni da aa degil , ngengade , lembab pulak ! suka melawan cakap aku kau ni . huh ! btw , kau comel (pics ni jela ==')
kau laa diary aku slame ni :)
lebiu capicitt :)





No comments:

Post a Comment