salam . masyeh2 singgah http://zarabubuntat.blogspot.com . blog saya ni memacam kerenah ada . kesah cerita saya tiada kena mengena dengan manusia masih hidup atopon sudah meninggal dunia . saya ? saya sayang Abangg saya sangatsangat :')

Thursday, December 15, 2011

now i need deqna, zana, niena, aiza.

.deqna, zana, niena, aiza.
heyy, aku rindu korang sume dol. rindu gelak, gaduh, pukul, ejek, bahan, kutuk, maki. hmm :)
korang, aku nak jumpe korang. aku tengah sedih ni. nak mengadu, nak peluk, nak nangis, nak semuaa. *mengade jugak aku ni. hmm, aku duduk sorang2 kat rumah aku asyik nangis je pikir masalah. setiap malam wajib terpikir pasal Abangg. aku rindu sangat kat dia. tahh ape kebodoh sangat aku asyik pikir dia. bak kata korang, dia tak pikir pasal aku pun kan. dan dia siap cakap aku ni cerita lama dia je. senang je kann bila dah happy pergi singapore, dah up. haihh, tak sangka dia macam tu. tapi, aku ingat lagi kata2 dia, kita takkan renggang. siap janji lagi. tapi dia tipu dengan janji dia, mungkin dia lupa. maybe salah aku sebab aku emotional sangat pasal dia. entahhlahh. dan semenjak hal tu, aku selalu tidur lewat asyik pikir pasal dia. besok mata sembab tak reti cover ngan family. aku rindu dia deqna zana aiza niena :'/
kenapa dia mcm ni >..< alahai zara zaraaa. dah cuba ego tapi tak bolehh. dugaan.

No comments:

Post a Comment