salam . masyeh2 singgah http://zarabubuntat.blogspot.com . blog saya ni memacam kerenah ada . kesah cerita saya tiada kena mengena dengan manusia masih hidup atopon sudah meninggal dunia . saya ? saya sayang Abangg saya sangatsangat :')

Friday, October 28, 2011

okayy cuba bertahan dan lupakan ^^ MA'

haihh , baru tahu pengakhirannya macam ni . aku ingat happy berterusan . aku rinduu abang sangatsangat . bila straight cakap kat dia , respon dia ' haha , perempuann . err bak kata kakak aku , perempuan call lelaki then cakap rindu , maknenya perempuan tu dengan semua laki dia cakap rindu . sudahhlahh ' tersentapp aku kau cakap macam tu . kau dahh lain . sumpah aku rindu kau , aku tade cakap kat laki manemane wehh ! aku sayang kau , respon kau ? ' sayang ? semua perempuan sama je , cakap je lebihh . grr ' haihh tahan je sambil mata berair . haha okayy takpe asalkan aku dah luah apa aku rasa time tuu . tak kesah :)
tapi honest , aku rindu kau time dulu . nonstop text dgn kau . kau layan aku baik sangat . lepas tu kau suka buat aku senyum sorangsorang . erghh , kau salah faham pasal aku text member kau tu . NIAT aku text dia , aku tanak ingat kat kau . sebab kau satu hari tak text aku . tapi kenapa kau cakap aku tak text kau ? aku call kau , kau asyik off phone jehh . aku test suruh Syazana Ayie call kau , on saje . hmm maybe kau tanak aku kacau kau . kfinee aku nak buang syok sendiri aku tu dengan text member kau . benda ni aku cerita kat kau pun kau dah tak percayaa . tak tahu nak explain cemana lagi . haihhh , maybe Ashruff je kott tahu . yee , aku tahu dia rapat dengan kau . tapi bukan aku mintak simpati suruh pujuk kau . tak perluuu . just sebab dia selalu support aku pasal kau . haihhh , sumpahh penat . gentle first time aku call laki pujuk gilegile barbie . okayy aku buang ego aku . err tapi , okay tak dapat . sekarang setiap malam mampu mengadu kat kengkawan je . mereka semua suruh sabar . okayy sabar , tapi sampai bila tak tahu . haha wehh abangg , hujan je aku ingat kau doe :D
and now , benda dah lepas maybe takan berlaku lagi . aku try lupakan kau . walau terpaksa . tapi aku takan lupa kenangan kau dengan aku . Sumpahh Bodohh :'/ IMISSYOUSOMUCHH ! kau nak marah ? tak percaya ? kesah pulak aku . haihh *for (F) , pleasee jangan halang aku tuk berkawan . kau dah dapat kasih sayang dari gf kau , jangan buat gf kau macam orang bodohh okay ? nak berkawan dengan aku bolehh , tapi jangan nak benci orang disebabkan kepentingan kau sendiri . KAU TAKDE HAK , sorry to say . peacee (Y) . and untuk blog ni , terima kasihh menjadi diary dengan cerita bodohh aku ni . watlek watpeacee , kbai ^^

No comments:

Post a Comment