salam . masyeh2 singgah http://zarabubuntat.blogspot.com . blog saya ni memacam kerenah ada . kesah cerita saya tiada kena mengena dengan manusia masih hidup atopon sudah meninggal dunia . saya ? saya sayang Abangg saya sangatsangat :')

Monday, August 1, 2011

mistery of the capital A

haihhh budak , haha sampai sekarang aku tak percaya dui pasal kau luahkan perasaan kau kat aku semalam . hebathebat . mampuih kalau dye tahu wehh . boleh buat gaduh wow . serramm nihhh ~
kita dah kawan lama , macam mana pulak kau sayang aku lebih dari kawan . apa ada kat aku ni , aku mana sopan santun macam perempuan lain .
kadang2 aku kasar ngan kau . haha , kau buat lawak . alaaa kau tipuu , saje nak amik hati kan . hmm , kite boleh jadi kawan baik .
KALAU JODOH TAK KEMANE . bak kata husniena , kau hot . pandang ke aku macam ni ? kau petik pakai jari kaki senang je dapat wehh .
maybe perasaan tu kejap je kott kau ni .
haha . aku sayang kau laaa badak :')
p/s : buang jelaa perasaan tu keyhh . aku takde pape pun bagi kau . menyakai je banyak . haha :'D

ehemehem , aku pegang janji kau . MCFLURRY
apeape ? nak bagi POOH ? walahhhh :P
woi badak , belajar tahu . kau jangan nak menggatal je . padan muka kau haritu aku dengar mak kau bebel . i like your mum 8)
aku rindu kau badak yang suke warna merah naruto gituu ^^

No comments:

Post a Comment