salam . masyeh2 singgah http://zarabubuntat.blogspot.com . blog saya ni memacam kerenah ada . kesah cerita saya tiada kena mengena dengan manusia masih hidup atopon sudah meninggal dunia . saya ? saya sayang Abangg saya sangatsangat :')

Monday, July 18, 2011

muhammad azizi bin rosli . BEBEH BEBEH BEBEH

wahwahwah . zara bubuntat maju . ade teman baru doi . satu sekolah ^^

 BUSUK (:
hmm , masyeh2 kat sekolah dye suke bagi hadiah yang boleh mengenyangkan perut saya . suke suke ! tapi kadang2 saya ni melampau pun ade . haihh . SORRY :') . tadi jalan2 kat sekolah ngan dye , perangai dye berubah tak macam dulu . malu nyinyaw2 . tak macam selalu , potpet2 je mulut dye . 

bebeh : masyeh buat bubu senyum sebelum pegi sekolah and balik sekolah . lepas ni buat2 g tandas skolah . bhahaha :D
gujik : haihhh , yeyeye bahan lagi . saya suka orang bahan saya bila kita teserempak :)
pieka : jangan lah suka kembangkan saya . nanti saya syok sendiri laa ~
niena : suka ejek2 saya kat skolah . nonstop , kfine -,-
zana : suka teman saya g tandas sekolah . masyeh2 :P

No comments:

Post a Comment