salam . masyeh2 singgah http://zarabubuntat.blogspot.com . blog saya ni memacam kerenah ada . kesah cerita saya tiada kena mengena dengan manusia masih hidup atopon sudah meninggal dunia . saya ? saya sayang Abangg saya sangatsangat :')

Tuesday, July 12, 2011

break up :')

- Mohd Farhan bin Shakuan -
hanya kenangan . dah agak dah last skali mcm ni . haha . saya dah tak kesah . *dah biase kene :)
teringat dulu2 , awak suka buat lawak bodoh . malam2 suke call saya . sampai mak saya pun nak menyemak cakap jugak kan ? setiap pagi sebelum pergi sekolah , awak selalu kejut saya , wish saya sebelum saya pegi sekolah . *agak rindu keadaan tu . hmm tapi kan ,saya tegur awak ni supaya awak tu jadi orang betol . awak tu nak exam tahun ni . tapi awak suka salahkan saya kan kadang2 . awak ni bila nak faham niat saya . AWAK DEGIL ! ikot sangat perangai member tu . haihh farhan , jangan nak harap parent je okay . kalau dorang tahu apa awak buat , kan sedihh . bukan nak buat awak marah , tapi awak ni degil . tegur bape banyak kali pon same je wehh . awak ingat saya ni dinding kat rumah awak ke ? saya tak salahkan awak , sebab awak yang ambil keputusan sendiri . btw , tenggs tahu penah buat saya senyum , walau sekejap :')
p/s : sampai sekarang awak senyap je kan ? tade respon pape pun . tape , terima kasih . saya harap kita boleh kawan baik ^^

No comments:

Post a Comment